Krishnamurthy / Wen / Zhao | Game Theory for Networks | Buch | 978-3-642-35581-3 | sack.de

Buch, Englisch, Band 105, 275 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 435 g

Reihe: Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering

Krishnamurthy / Wen / Zhao

Game Theory for Networks

Third International ICST Conference, GameNets 2012, Vancouver, Canada, May 24-26, 2012, Revised Selected Papers

Buch, Englisch, Band 105, 275 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 435 g

Reihe: Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering

ISBN: 978-3-642-35581-3
Verlag: Springer


This book constitutes the thoroughly refereed post-conference proceedings of the Third International Conference on Game Theory for Networks (GameNets 2012) held in Vancouver, Canada, May 24-26, 2012. The 13 revised full papers were carefully selected from 24 submissions and are presented together with 7 invited papers. The papers focus on topics such as mechanism design, physical layer games, network mechanisms, stochastic and dynamic games, game-theoretic network models, cooperative games in networks, security games, spectrum sharing games, P2P and social networks and economics of network QoS.
Krishnamurthy / Wen / Zhao Game Theory for Networks jetzt bestellen!

Zielgruppe


Professional/practitioner

Weitere Infos & Material


Achievability of Efficient Satisfaction Equilibria in Self-Configuring Networks.- A Competitive Rate Allocation Game.- Convergence Dynamics of Graphical Congestion Games.- A Game Theoretic Optimization of the Multi-channel ALOHA Protocol.- Game-theoretic Robustness of Many-to-one Networks.- Marketing Games in Social Commerce.- Mean Field Stochastic Games with Discrete States and Mixed Players.- Network Formation Game for Interference Minimization Routing in Cognitive Radio Mesh Networks.- Noncooperative Games for Autonomous Consumer Load Balancing over Smart Grid.- Primary User Emulation Attack Game in Cognitive Radio Networks: Queuing Aware Dogfight in Spectrum.- A Stackelberg Game to Optimize the Distribution of Controls in Transportation Networks.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.