Buch, Englisch, Band 14, 279 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 452 g
Buch, Englisch, Band 14, 279 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 452 g
Reihe: Innovations in Science Education and Technology
ISBN: 978-0-306-46749-3
Verlag: Springer Netherlands
For contents, contributors and a free preview: www.new-in-education.com
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Bildungsökonomie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Naturwissenschaften, Mathematik (Unterricht & Didaktik)
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Schulleitung, Schulentwicklung Schulevaluation, Schulinspektion
Weitere Infos & Material
What Does the Future Have in Store for the Evaluation of Science and Technology Education?.- What Role Should TIMSS Play in the Evaluation of U.S. Science Education?.- Evaluating Systemic Reform.- Musings on Science Program Evaluation in an Era of Educational Accountability.- Assessment Reform.- Evaluation of Information Technology.- Complementary Approaches to Evaluating Technology in Science Teacher Education.- Evaluation of Science Teaching Performance through Coteaching and Cogenerative Dialoguing.- Evaluating Science Inquiry.- Distance Learning in Science Education.