Buch, Englisch, 104 Seiten, Format (B × H): 170 mm x 240 mm
Buch, Englisch, 104 Seiten, Format (B × H): 170 mm x 240 mm
ISBN: 978-90-8686-299-3
Verlag: Brill
'Augmented reality for food marketers and consumers' starts with an explanation of what augmented reality is and how it works. It lists the technical requirements and gives an overview of popular applications. One of the chapters focusses on augmented reality in retailing and its use in restaurants, and gives examples. Another chapter addresses methods for assessing AR tech in organizations. The book also explains what challenges augmented reality still faces, technical challenges and also ethical and financial challenges. The final chapter looks into the future of augmented reality.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Technische Wissenschaften Verfahrenstechnik | Chemieingenieurwesen | Biotechnologie Lebensmitteltechnologie und Getränketechnologie
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Computeranwendungen in der Technik
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Computeranwendungen in Wissenschaft & Technologie
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Virtuelle Realität, Erweiterte Realität
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Fertigungsindustrie Lebensmittelindustrie, Nahrungsmittelindustrie