Loijens | Augmented reality for food marketers and consumers | Buch | 978-90-8686-842-1 | sack.de

Buch, Englisch, 104 Seiten, Format (B × H): 170 mm x 240 mm, Gewicht: 218 g

Loijens

Augmented reality for food marketers and consumers

Buch, Englisch, 104 Seiten, Format (B × H): 170 mm x 240 mm, Gewicht: 218 g

ISBN: 978-90-8686-842-1
Verlag: Wageningen Academic Publishers


'Augmented reality for food marketers and consumers' starts with an explanation of what augmented reality is and how it works. It lists the technical requirements and gives an overview of popular applications. One of the chapters focusses on augmented reality in retailing and its use in restaurants, and gives examples. Another chapter addresses methods for assessing AR tech in organizations. The book also explains what challenges augmented reality still faces, technical challenges and also ethical and financial challenges. The final chapter looks into the future of augmented reality.
Loijens Augmented reality for food marketers and consumers jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.