Buch, Englisch, 304 Seiten, Format (B × H): 207 mm x 248 mm, Gewicht: 668 g
Buch, Englisch, 304 Seiten, Format (B × H): 207 mm x 248 mm, Gewicht: 668 g
ISBN: 978-0-19-030465-2
Verlag: OUP Australia & New Zealand
Good public relations writing should be clear, concise, inspiring, informative, active and ethical. Employers expect highly competent professional writing from new and experienced employees, Public Relations Writing teaches readers to write quality and relevant content for all public relations tools.
The third edition demonstrates why different writing approaches are necessary for specific public relations tools and the practical aspects of writing for them. It includes advice to help plan, write and implement communication pathways and public relations tools.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikationsmanagement, Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Fremdsprachenerwerb und -didaktik