Marsh | Perspectives | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 232 Seiten

Marsh Perspectives

Key Concepts for Understanding the Curriculum
Erscheinungsjahr 2014
ISBN: 978-1-135-40341-6
Verlag: CRC Press
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

Key Concepts for Understanding the Curriculum

E-Book, Englisch, 232 Seiten

ISBN: 978-1-135-40341-6
Verlag: CRC Press
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



Each chapter of this book is devoted to a separate concept, which is analysed in terms of its major features. Follow-up questions at the end of each chapter are designed to challenge the reader to reflect on the specific issues raised. Vol I is largely introductory dealing with students' and teachers' perspectives of curriculum.

Marsh Perspectives jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


What is curriculum?; introducing key concepts; learning environments; hidden curriculum; student learning outcomes; student's role in curriculum decision-making; examinations and testing; core skills and generic competencies; teacher empowerment; teacher competencies and curriculum; collaborative teacher planning; teacher appraisal; multiculturalism and inclusive curriculum; decison-makers, stakeholders and influences; parent collaboration; teachers as researchers/action research; curriculum reform; national goals and standards; vocational education and curriculum.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.