Buch, Englisch, 165 Seiten, Book, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 2504 g
Reihe: Handel und Internationales Marketing Retailing and International Marketing
The Roles of Strategies, Consumer Perceptions and the Local Environment
Buch, Englisch, 165 Seiten, Book, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 2504 g
Reihe: Handel und Internationales Marketing Retailing and International Marketing
ISBN: 978-3-658-22068-6
Verlag: Springer
About the Author
Dr. Lukas Morbe worked as research assistant at the Chair for Marketing and Retailing at Trier University, where he received his doctoral degree.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Einzel- und Großhandel
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
Weitere Infos & Material
International Strategy’s Effects on Retailers’ Local Implementation and Performance.- An Inter- and Intra-format Perspective on Transfer and Perception of Retail Formats.- Country Environment, Retailers’ Resources and Local Performance: A Cross-Classified Multi-level Approach.