Myers | Games are not | E-Book | www.sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 224 Seiten

Myers Games are not

The difficult and definitive guide to what video games are
1. Auflage 2020
ISBN: 978-1-5261-5374-6
Verlag: De Gruyter
Format: PDF
Kopierschutz: PC/MAC/eReader/Tablet

The difficult and definitive guide to what video games are

E-Book, Englisch, 224 Seiten

ISBN: 978-1-5261-5374-6
Verlag: De Gruyter
Format: PDF
Kopierschutz: PC/MAC/eReader/Tablet



In Game are not, David Myers demonstrates that current controversies and conflicts surrounding the meanings and effects of videogames are not going away; they are essential properties of the game's unique and paradoxical aesthetic form: a form critical to human creativity, knowledge, and sustenance of the species.

Myers Games are not jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Introduction
1 Games are not cooperation
2 Games are not intentions
3 Games are not references
4 Games are not narratives
5 Games are not beliefs
6 Games are not gameplay
7 Games are not toys
8 Games are not simulations
9 Simulation-games are not simulations
10 Games are not commodities
11 Games are not what you think
12 Games are art (because they are not art



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.