Praeg / Spath | Quality Management for IT Services | Buch | 978-1-61692-889-6 | sack.de

Buch, Englisch, 350 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1141 g

Reihe: Advances in Logistics, Operations, and Management Science

Praeg / Spath

Quality Management for IT Services

Perspectives on Business and Process Performance
Erscheinungsjahr 2010
ISBN: 978-1-61692-889-6
Verlag: Business Science Reference

Perspectives on Business and Process Performance

Buch, Englisch, 350 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1141 g

Reihe: Advances in Logistics, Operations, and Management Science

ISBN: 978-1-61692-889-6
Verlag: Business Science Reference


Quality Management for IT Services: Perspectives on Business and Process Performance aims to reduce this knowledge gap and to encourage people to spend more time researching the numerous facets of this increasingly important aspect of commercial value adding. Featuring economic and social perspectives along with implementation and practical solutions, this book gives both scientists and practical experts an insight into the many different facets of IT service quality management.

Praeg / Spath Quality Management for IT Services jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.