Buch, Englisch, 89 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 279 mm, Gewicht: 276 g
Buch, Englisch, 89 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 279 mm, Gewicht: 276 g
Reihe: Advances in Science, Technology & Innovation
ISBN: 978-3-030-50114-3
Verlag: Springer
By including new constructs, this becomes the first study of its kind exploring instructors’ use of LMS in Higher Educational Institutions of Saudi Arabia and other countries of the Middle East. It offers practical insights for a broad range of researchers and professionals at higher education institutions and serves as a reference guide for designers of learning management systems (e.g., blackboard systems), policymakers, and the Ministry of Education staff.
Zielgruppe
Graduate
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Wissenssoziologie, Wissenschaftssoziologie, Techniksoziologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Management: Führung & Motivation
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik E-Learning, Bildungstechnologie
- Geowissenschaften Umweltwissenschaften Nachhaltigkeit
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Kulturwissenschaften




