Buch, Englisch, 339 Seiten, Format (B × H): 137 mm x 216 mm, Gewicht: 567 g
Building and Sustaining Strong Global Brands in Asia
Buch, Englisch, 339 Seiten, Format (B × H): 137 mm x 216 mm, Gewicht: 567 g
ISBN: 978-1-137-35916-2
Verlag: Palgrave MacMillan
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Volkswirtschaften einzelner Länder und Regionen
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
Weitere Infos & Material
Introduction 1. Branding - The Driver of a Successful Business Strategy 2. Transforming How We Understand Asian Cultures and Consumers 3. Asian Country Branding 4. Celebrity Branding in Asia 5. Asian Brand Strategy 6. The Digital Revolution and How It Reshapes Asian Brands Path to Global 7. Successful Asian Brand Cases 8. Aspiring Asian Brand Cases 9. 10 Steps to Build a Successful Asian and Emerging Market Brand 10. Asian Brands Towards 2020: A New Confidence in the Asian Boardroom Conclusion