Buch, Englisch, 384 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 639 g
Reihe: Professional Perspectives On Deafness: Evidence and Applications
Interdisciplinary Perspectives
Buch, Englisch, 384 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 639 g
Reihe: Professional Perspectives On Deafness: Evidence and Applications
ISBN: 978-0-19-995774-3
Verlag: Oxford University Press
A "must-have" for every professional studying or working with the families of deaf and hard-of-hearing infants and toddlers, Dr. Marilyn Sass-Lehrer provides readers with the evidence-based knowledge needed to implement interdisciplinary and collaborative early interventional programming for professionals and students.
Featuring a collaborative team of expert contributors across a variety of backgrounds and disciplines - including educators, audiologists, speech-language pathologists, and health care providers - Early Intervention for Deaf and Hard-of-Hearing Infants, Toddlers, and Their Families presents students and specialists with the fundamental knowledge they need to effectively design and deliver care to this population.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Entwicklungspsychologie Pädagogische Psychologie
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Klinische und Innere Medizin HNO-Heilkunde, Phoniatrie, Audiologie
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychotherapie / Klinische Psychologie
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Entwicklungspsychologie Kinder- und Jugendpsychologie
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziale Arbeit/Sozialpädagogik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Pädagogische Psychologie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Teildisziplinen der Pädagogik Sonderpädagogik, Heilpädagogik
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Medizinische Fachgebiete Psychiatrie, Sozialpsychiatrie, Suchttherapie