A Special Issue of the Journal of Personnel Evaluation in Education
Buch, Englisch, 121 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 363 g
ISBN: 978-0-7923-9094-7
Verlag: Springer Netherlands
Springer Book Archives
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Schulleitung, Schulentwicklung Schulevaluation, Schulinspektion
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziologie Allgemein Empirische Sozialforschung, Statistik
Weitere Infos & Material
Journal of Personnel Evaluation in Education.- Research-Based Teacher Evaluation: A Response to Scriven.- Can Research-Based Teacher Evaluation Be Saved?.- Research-Based Indicators: Is the Glass Half-Full or Half-Empty?.- The Use of Rating Scales in Teacher Evaluation: Concerns and Recommendations.- New Sources for Improving Instruction: The Implicit Skills Study.- At-Risk and Expert Teachers: Some Thoughts About Their Evaluation.- Is Teaching a Profession: How Would We Know?.- Supervisor Bashing: Round 1.