Buch, Englisch, 294 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 411 g
Buch, Englisch, 294 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 411 g
ISBN: 978-1-349-70577-1
Verlag: Palgrave Macmillan
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Ethnologie | Volkskunde Ethnologie Kultur- und Sozialethnologie: Materielle Kultur, Wirtschaftsethnologie
- Sozialwissenschaften Ethnologie | Volkskunde Ethnologie Ethnographie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Personalwesen, Human Resource Management
Weitere Infos & Material
Part I Porous Space
Chapter 1 Transnational Encounters: Openness And Closure In Porous Spaces Chapter 2 Transnational Offices
Part Ii Interactions
Chapter 3 Living In A Bubble?Chapter 4 Porous Space: Coping With Differences And FamiliaritiesChapter 5 Mediators: Trust In Individuals And GroupsChapter 6 Scale Of Groups And Communities Part Iii From A Distance Chapter 7 Transnational Business/social Ties: Consequences Of InteractionsChapter 8 Conclusion: Insights From Porous SpacesEpilogue: From The Sky And From The Earth




