Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 351 g
A Complete Guide to Media Training
Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 351 g
ISBN: 978-0-7494-7472-0
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikationsmanagement, Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Literatur für Manager
Weitere Infos & Material
- Chapter - 01: Why do a media interview?
- Chapter - 02: Preparing for your interview;
- Chapter - 03: How to create a resonant message;
- Chapter - 04: Keeping your cool;
- Chapter - 05: Voice and body language;
- Chapter - 06: The perfect tone of voice;
- Chapter - 07: Keeping control of the interview;
- Chapter - 08: Winning over sceptical and hostile audience;
- Chapter - 09: Crisis media interviews;
- Chapter - 10: Capitalizing on your interview