Media, Policy and Political Discourses in the UK
Buch, Englisch, 96 Seiten, Format (B × H): 142 mm x 218 mm, Gewicht: 272 g
ISBN: 978-1-137-47906-8
Verlag: Palgrave MacMillan UK
The assumptions made in the media regarding graduate skills and occupations are no longer valid within the changing educational context. This book traces seven key trends that shape the graduate labour market and reveals that their effects contradict the conceptualisation of the graduate labour market which dominates media and policy discourses.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Personalwesen, Human Resource Management
- Sozialwissenschaften Pädagogik Berufliche Bildung Berufs- und Studienberatung, Karriereplanung
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Wirtschaftssoziologie, Arbeitssoziologie, Organisationssoziologie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Universitäten, Hochschulen
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Arbeitsmarkt
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften
Weitere Infos & Material
Introduction 1. The Representation of the Graduate Labour Market: Media and Political Discourses 2. Seven Trends Shaping the UK Graduate Labour Market 3. Where has it Gone Wrong?




