Tillema / van der Westhuizen / Smith | Mentoring for Learning | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 346 Seiten, eBook

Tillema / van der Westhuizen / Smith Mentoring for Learning

Climbing the Mountain
2015
ISBN: 978-94-6300-058-1
Verlag: Sense Publishers
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark

Climbing the Mountain

E-Book, Englisch, 346 Seiten, eBook

ISBN: 978-94-6300-058-1
Verlag: Sense Publishers
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark



No doubt, students appreciate the talks they have with their mentors but do they learn from it as well? Conversations can be comforting or confronting, but

Tillema / van der Westhuizen / Smith Mentoring for Learning jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research

Weitere Infos & Material


Introduction; Knowledge Building through Conversation; Part 1 : Learning from Mentoring Conversations: Do We?; Mentoring Conversations and Student Teacher Learning; Eliciting Teachers’ Practical Knowledge through Mentoring Conversations in Practicum Settings: A Propositional Discourse Analysis (PDA); Feedback in the Mentoring of Teacher Learning; Feedback Provision in Mentoring Conversations: Differing Mentor and Student Perceptions on Learning from Mentoring; Part 2: Mentoring Conversation; A Two Hearted Affair; The Role of Knowledge in Mentoring Conversations; Structural Dimensions of Mentoring Conversations; The Learning Potential of Mentoring Conversations; Space Making in Mentoring Conversations; Invitational Conversations in Mentoring; Part 3: Mentor Professional Development – Learning to Become a Good Mentor; Understanding Teachers as Learners in Reading Comprehension Mentoring: Considering Teachers’ Possibilities of Change as a Way of Bridging the Distance between Teachers’ Practice and Research-Based Instructional Design Programs; Self-Regulated Learning and Professional Development: How to Help Student Teachers Encourage Pupils to Use a Self-Regulated Goal-Setting Process; Mentoring: A Profession within a Profession; An Emerging Understanding of Mentors’ Knowledge Base; Does Mentor-Education Make a Difference?; So How High Has the Mountain Been Climbed?: A Reflective Overview of the Book; “It is Not Just the Talk …” – A Rejoinder.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.