Buch, Englisch, 218 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 347 g
Buch, Englisch, 218 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 347 g
Reihe: Advances in Game-Based Learning
ISBN: 978-3-319-81861-0
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Entwicklungspsychologie Pädagogische Psychologie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Pädagogische Psychologie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik E-Learning, Bildungstechnologie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
Weitere Infos & Material
Overview of Instructional Techniques to Facilitate Learning and Motivation of Serious Games Towards a game-based learning instructional design model focusing on integrationTwo Systems, Two Stances: A Novel Theoretical Framework for Model-Based Learning in Digital GamesAssessment and Adaptation in GamesFidelity and Multimodal InteractionsNarration-Based Techniques to Facilitate Game-Based LearningDesigning Effective Feedback Messages in Serious Games and Simulations: A Research ReviewSelf-explanations in game-based learning: from tacit to transferable knowledgeCompetition and Collaboration for Game-Based Learning: a Case StudyModeling and Worked Examples in Game-based learningReflections on Serious Games




