Buch, Englisch, 250 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 337 g
Reihe: Palgrave Pocket Consultants
Promoting a Culture of Conversation in the Changing Workplace
Buch, Englisch, 250 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 337 g
Reihe: Palgrave Pocket Consultants
ISBN: 978-1-137-53416-3
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Organizations are about conversations. For any organization to achieve its goals, people need to interact and those interactions require dialogue and conversation. Yet, thanks to technology, we seem to be having fewer genuine conversations. This book seeks to change this, through "how to skills" and wider cultural change advice.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Office Management, Büroorganisation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Personalwesen, Human Resource Management
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Verhaltensökonomik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations