Buch, Englisch, 101 Seiten, Format (B × H): 146 mm x 223 mm, Gewicht: 278 g
Reihe: National Perspectives on the Development of Public Relations
Other Voices
Buch, Englisch, 101 Seiten, Format (B × H): 146 mm x 223 mm, Gewicht: 278 g
Reihe: National Perspectives on the Development of Public Relations
ISBN: 978-1-137-40430-5
Verlag: Palgrave MacMillan UK
The National Perspectives on the Development of Public Relations: Other Voices series is the first to offer an authentic world-wide view of the history of public relations. It will feature six books, five of which will cover continental and regional groups. This book in the series focuses on Latin America and the Caribbean.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Entwicklungsökonomie & Emerging Markets
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
Weitere Infos & Material
1. Introduction; Tom Watson 2. Argentina; Carolina Andrea Carbone and Manuel Montaner Rodríguez 3. Brazil; Paulo Nassar, Luiz-Alberto de Farias and Mateus Furlanetto 4. The Caribbean; Carroll Edwards 5. Central America; Carmen Mayela Fallas 6. Colombia; Luis Horacio Botero Montoya, María Alejandra Jiménez Ospina and Nora Elena Botero Escobar 7. Mexico; Jorge Alberto Hidalgo Toledo and Carlos Bonilla Gutiérrez 8. Peru; Amybel Sánchez de Walther