Buch, Englisch, 117 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 2716 g
Reihe: National Perspectives on the Development of Public Relations
Other Voices
Buch, Englisch, 117 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 2716 g
Reihe: National Perspectives on the Development of Public Relations
ISBN: 978-1-137-40436-7
Verlag: Palgrave MacMillan UK
The National Perspectives on the Development of Public Relations: Other Voices series is the first to offer an authentic world-wide view of the history of public relations. It will feature six books, five of which will cover continental and regional groups. This last book in the series focuses on historiographical and theoretical approaches.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Geschichtliche Themen Wirtschaftsgeschichte
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftsgeschichte
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Geschichtswissenschaft Allgemein Historiographie
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikationsmanagement, Public Relations
Weitere Infos & Material
1. Introduction; Tom Watson
2. What In The World Is Public Relations?; Tom Watson
3. Problems Of Public Relations Historiography And Perspectives Of A Functional-Integrative Stratification Model; Günter Bentele
4. 'Where The Quiet Work Is Done': Biography In Public Relations; Margot Opdycke Lamme
5. Where Is Public Relations Historiography? Philosophy Of History, Historiography And Public Relations; Jacquie L'etang
6. Historiography (And Theory) Of Public Relations History; Stefan Wehmeier