Aysan / Ismail / Barakat | Islamic Finance and Financial Innovation | Buch | 978-1-041-00486-8 | www.sack.de

Buch, Englisch, 268 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 453 g

Reihe: Islamic Business and Finance Series

Aysan / Ismail / Barakat

Islamic Finance and Financial Innovation

Cultural, Regulatory and Technological Challenges
1. Auflage 2025
ISBN: 978-1-041-00486-8
Verlag: Taylor & Francis Ltd

Cultural, Regulatory and Technological Challenges

Buch, Englisch, 268 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 453 g

Reihe: Islamic Business and Finance Series

ISBN: 978-1-041-00486-8
Verlag: Taylor & Francis Ltd


This book explores the dynamic evolution of Islamic finance in the face of global financial transformation. It addresses critical challenges, from unemployment and economic justice to cutting-edge innovations such as blockchain, cryptocurrencies, and Central Bank Digital Currencies (CBDCs).

Aysan / Ismail / Barakat Islamic Finance and Financial Innovation jetzt bestellen!

Zielgruppe


Postgraduate

Weitere Infos & Material


Muhammad Ismail is Assistant Professor and Head, Department of Business and Management, University of Veterinary & Animal Sciences (UVAS), Swat, Pakistan.

Ahmet Faruk Aysan is Professor of Islamic Economy and Finance at Hamad Bin Khalifa University, Qatar.

Mounther Barakat is Professor of Finance at New York University Abu Dhabi, United Arab Emirates.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.