Buch, Englisch, 256 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 395 g
An International Perspective
Buch, Englisch, 256 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 395 g
ISBN: 978-0-415-33667-3
Verlag: Routledge
Despite the seemingly relentless march of the multinationals, small businesses continue to thrive across the globe and form a vital part of all successful economies. The Economics and Management of Small Business provides an international perspective on this important topic, and includes many useful pedagogical features such as questions for discussion, international case-studies and empirical research.
Graham Bannock's accessible writing style is key to the reader gaining a good understanding of this important area, and students of small business and entrepreneurship courses will find this book extremely useful.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Selbstständige & Freiberufler
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Kleine und Mittlere Unternehmen
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Allgemeines
Weitere Infos & Material
1. Small Business: A profile 2. Why Small Firms Matter 3. Problems 4. Finance 5. The Cost of Government 6. Government Policy 7. Small Firms in Developing Countries 8. Conclusion