Buch, Englisch, 81 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 330 g
Using Emotional Intelligence to Foster Innovation
Buch, Englisch, 81 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 330 g
ISBN: 978-3-030-40733-9
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Personalwesen, Human Resource Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Wissensmanagement
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
Weitere Infos & Material
Chapter 1. Current Trends in Innovation Management and the Role of Human Capital .- Chapter 2. The Intangible Human Side of Innovation: A Competency Based View.- Chapter 3. Entrepreneurs and Innovation: Mobilizing Behavioral Competencies in Different Types of Innovation Processes.- Chapter 4. Behavioral Competencies in New Product Development Teams.- Chapter 5. Managing Innovation Through a Competency-Based Approach.