Broemmel / Vines | Teacher Reflections on Transitioning From K-12 to Higher Education Classrooms | Buch | 978-1-6684-3461-1 | sack.de

Buch, Englisch, 448 Seiten, Paperback, Format (B × H): 216 mm x 280 mm, Gewicht: 1196 g

Broemmel / Vines

Teacher Reflections on Transitioning From K-12 to Higher Education Classrooms


Erscheinungsjahr 2022
ISBN: 978-1-6684-3461-1
Verlag: Information Science Reference

Buch, Englisch, 448 Seiten, Paperback, Format (B × H): 216 mm x 280 mm, Gewicht: 1196 g

ISBN: 978-1-6684-3461-1
Verlag: Information Science Reference


Broemmel / Vines Teacher Reflections on Transitioning From K-12 to Higher Education Classrooms jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Amy Broemmel is an associate professor of literacy and elementary education and Director of Graduate Studies in the department of Theory and Practice in Teacher Education at the University of Tennessee. Her research interests focus on teacher induction and professional development. Nora Vines is a clinical assistant professor in the department of Child & Family Studies at the University of Tennessee. She left a piece of her heart in 1st grade. Nora's areas of interest include early literacy acquisition and development and literacy-focused professional development.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.