Calvert / Casey / French | Television Studies | Buch | 978-0-415-37149-0 | sack.de

Buch, Englisch, 360 Seiten, Format (B × H): 145 mm x 222 mm, Gewicht: 584 g

Reihe: Routledge Key Guides

Calvert / Casey / French

Television Studies

The Key Concepts
2. Auflage 2007
ISBN: 978-0-415-37149-0
Verlag: Routledge

The Key Concepts

Buch, Englisch, 360 Seiten, Format (B × H): 145 mm x 222 mm, Gewicht: 584 g

Reihe: Routledge Key Guides

ISBN: 978-0-415-37149-0
Verlag: Routledge


Television Studies: The Key Concepts is the definitive reference guide to an area of rapidly expanding academic interest. Among those aspects of television studies covered in this comprehensive and up-to-date guide are:

- theoretical perspectives which have shaped the study of television - Marxism; semiology; feminism

- concepts which have shaped the study of television - narrative; representation; bias

- television genres - soap opera; news; science fiction

- methods used for understanding television - content analysis; audience research

- relevant social, economic and political phenomena - ownership; social policy.

Calvert / Casey / French Television Studies jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Introduction. Acknowledgements. List of Concepts. Key Concepts. Bibliography. Index


Ben Calvert, Neil Casey, Bernadette Casey, Liam French, Justin Lewis



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.