Christopher / Payne / Ballantyne | Relationship Marketing | Buch | 978-0-7506-4839-4 | sack.de

Buch, Englisch, 264 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 401 g

Christopher / Payne / Ballantyne

Relationship Marketing


Rev
ISBN: 978-0-7506-4839-4
Verlag: Routledge

Buch, Englisch, 264 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 401 g

ISBN: 978-0-7506-4839-4
Verlag: Routledge


Relationship Marketing: Creating Stakeholder Value extends the analysis of the change in the marketing rationale from a crude concern for increased market share to a strategy aimed at creating long-term profitable relationships with targeted customers.Offering a cutting edge vision of relationship marketing, Relationship Marketing: Creating Stakeholder Value is a seminal text for all students and managers in the field. With new up-to-date case materials and examples of best practice, the book covers all the stakeholder markets - employees, suppliers, influencers, customers and consumers - for which the relationship approach is critical. It also provides crucial advice on how to develop, integrate and implement the various strands of a successful relationship strategy.

Christopher / Payne / Ballantyne Relationship Marketing jetzt bestellen!

Zielgruppe


Marketing Managers, Marketing Directors, and Product Managers.<br>Those studying on executive courses in areas such as Relationship Marketing, Marketing Management and Strategy, and Marketing Communications.<br>Final Year Undergraduates, MBA, and CIM Professional Postgraduate Diploma Students.

Weitere Infos & Material


Creating value for the customer; Creating value for the organization; Building market relationships: the six markets model; Managing relationships in networks; Relationship marketing: integrating quality, customer service and marketing; Developing and implementing a relationship strategy.


Martin Christopher, Adrian Payne, David Ballantyne



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.