Clarke / Dwivedi | Organizational and End-User Interactions | Buch | 978-1-60960-577-3 | sack.de

Buch, Englisch, 350 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1461 g

Clarke / Dwivedi

Organizational and End-User Interactions

New Explorations
Erscheinungsjahr 2011
ISBN: 978-1-60960-577-3
Verlag: Information Science Reference

New Explorations

Buch, Englisch, 350 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1461 g

ISBN: 978-1-60960-577-3
Verlag: Information Science Reference


Organizational and End-User Interactions: New Explorations provides a comprehensive look at studies that show a significant contribution in EUC by relating organizational and end user computing to organizational and end user performance and productivity, strategic and competitive advantage, and electronic commerce. This book touches on possible future directions of ECU, and why they are viewed as important for the future. The body of knowledge in this topic area continues to grow and with it comes a fertile ground for future exploration in the EUC domain.

Clarke / Dwivedi Organizational and End-User Interactions jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.