Craven | Program Arcade Games | E-Book | www.sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 392 Seiten

Craven Program Arcade Games

With Python and Pygame
4th ed
ISBN: 978-1-4842-1790-0
Verlag: Apress
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark

With Python and Pygame

E-Book, Englisch, 392 Seiten

ISBN: 978-1-4842-1790-0
Verlag: Apress
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark



This fine book shows you how to build fun, cool arcade games using the Python programming language and the PyGame framework, a Python-based game application development engine.  Use Python and Pygame to learn and build arcade games!
What You'll LearnHow to create quiz games
How to start using graphics
How to create and animate graphics
How to integrate and use game controllers
How to add sound and bitmapped graphics
How to build grid-based games

AudienceThis book assumes no prior programming knowledge.  


Dr. Paul Vincent Craven graduated with a bachelors degree from Simpson College, a masters from the Missouri University of Science and Technology, and a doctorate from the University of Idaho. He worked in the industry for fifteen years before deciding to teach full time at Simpson College in Indianola, Iowa.

Craven Program Arcade Games jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.