Dasgupta / Grover | Optimizing Millennial Consumer Engagement With Mood Analysis | Buch | 978-1-5225-5690-9 | www.sack.de

Buch, Englisch, 325 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 908 g

Dasgupta / Grover

Optimizing Millennial Consumer Engagement With Mood Analysis


Erscheinungsjahr 2018
ISBN: 978-1-5225-5690-9
Verlag: Business Science Reference

Buch, Englisch, 325 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 908 g

ISBN: 978-1-5225-5690-9
Verlag: Business Science Reference


Consumer engagement is becoming crucial to the recall and survival of brands in intense competitive markets. Due to digital innovations, businesses have seen the emergence of the millennial population as a target audience, and many businesses are struggling with adopting methods to engage the generation to leverage an enriched brand experience.

Optimizing Millennial Consumer Engagement With Mood Analysis is a critical scholarly resource that explores how companies ensure brand sustainability through influencing the minds and moods of consumers to create an interactive customer experience. Featuring coverage on a broad range of topics such product presentation, brand fandom, social media, lifestyle products, and buying behavior, this book is geared towards marketers, business managers, business practitioners, international business strategists, academicians, consumer researchers, and upper-level graduate students attempting to understand consumer engagement through mood analysis.

Dasgupta / Grover Optimizing Millennial Consumer Engagement With Mood Analysis jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.