Buch, Englisch, 292 Seiten, Format (B × H): 174 mm x 253 mm, Gewicht: 662 g
Buch, Englisch, 292 Seiten, Format (B × H): 174 mm x 253 mm, Gewicht: 662 g
ISBN: 978-0-415-35648-0
Verlag: Taylor & Francis
Providing a one-stop reference for all those studying marketing communications, this reader tackles the subject from an international perspective. Each chapter is introduced by one of the four editors, each editor being from a different core geographic area – the USA, the Pacific Rim, mainland Europe, and the UK. At the end of each paper questions are posed to test the student readers.
Academically rigorous, this essential book contributed to by recognized experts will be a valuable reference for undergraduates and graduates of marketing, communications, business and management.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Verbale & Nonverbale Kommunikationsprozesse
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Digitale Medien, Internet, Telekommunikation
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikation & Medien in der Politik
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikationsmanagement, Public Relations
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Interkulturelle Kommunikation & Interaktion
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Massenmedien & Massenkommunikation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
Weitere Infos & Material
About the Editors. Acknowledgements. Introduction and Overview of Marketing Communications. From Advertising to Integrated Marketing Communications. Reading 1. Advertising: What to Say, When. Reading 2. Sales Promotion. Reading 3. From Direct Mail to Direct Response Marketing. Readings 4 and 5. Marketing PR. Reading 6. Sponsorship. Reading 7. Personal Selling. Reading 8. Internet and the World Wide Web. Reading 9. Roots of Relationship. Marketing. Reading 10. Measuring the Success Rate of Marketing Communications. Reading 11. Summary and Conclusion