Deeley | Assessment and Service-Learning in Higher Education | Buch | 978-3-030-94442-1 | www.sack.de

Buch, Englisch, 231 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 331 g

Deeley

Assessment and Service-Learning in Higher Education

Critical Reflective Journals as Praxis
1. Auflage 2022
ISBN: 978-3-030-94442-1
Verlag: Springer International Publishing

Critical Reflective Journals as Praxis

Buch, Englisch, 231 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 331 g

ISBN: 978-3-030-94442-1
Verlag: Springer International Publishing


This book examines service-learning as a critical pedagogy and explores the benefit of creating a reflective journal. It can be a form of assessment for the students' service experiences connected to academic theory through their critical reflection and it can also be a form of critical action based on critical thought.

Deeley Assessment and Service-Learning in Higher Education jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


1. Introduction.- 2. Aligning Assesment.- 3. Writing a Critically Reflective Journal.- 4. A Critically Reflective Journal.- 5. Conclusion.


Susan Deeley is Professor of Learning and Teaching at the University of Glasgow, UK. She is a Senior Fellow of the Higher Education Academy and holds a University Teaching Excellence Award and a Students’ Representative Council Teaching Award for 'Most Innovative Teaching'.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.