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Brown / Lowe Managing Media Firms and Industries
What's So Special About Media Management?Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2016Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-319-36339-4Medium: Buch160,49 € (inkl. MwSt.)
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Brown / Lowe Managing Media Firms and Industries
What's So Special About Media Management?1. Auflage 2016Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-319-08514-2Medium: Buch160,49 € (inkl. MwSt.)
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Lowe / Brown Managing Media Firms and Industries
What's So Special About Media Management?1. Auflage 2016Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-319-08515-9Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark149,79 € (inkl. MwSt.)
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Hutchinson Cultural Intermediaries
Audience Participation in Media Organisations1. Auflage 2017Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-319-66286-2Medium: Buch106,99 € (inkl. MwSt.)
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Hutchinson Cultural Intermediaries
Audience Participation in Media OrganisationsSoftcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-319-88211-6Medium: Buch106,99 € (inkl. MwSt.)
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Hutchinson Cultural Intermediaries
Audience Participation in Media Organisations1. Auflage 2017Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-319-66287-9Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark96,29 € (inkl. MwSt.)
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