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200  Treffer  für „Springer Texts in Business and Economics“


    Ubøe Introductory Statistics for Business and Economics

    Theory, Exercises and Solutions
    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-70935-2
    Medium: Buch
    90,94 € (inkl. MwSt.)
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    Ubøe Introductory Statistics for Business and Economics

    Theory, Exercises and Solutions
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-89016-6
    Medium: Buch
    64,19 € (inkl. MwSt.)
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    Cleff Applied Statistics and Multivariate Data Analysis for Business and Economics

    A Modern Approach Using R, SPSS, Stata, and Excel
    2. Auflage 2025
    Verlag: Springer Nature Switzerland
    ISBN: 978-3-031-78069-1
    Medium: Buch
    128,39 € (inkl. MwSt.)
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    Schofield Mathematical Methods in Economics and Social Choice

    2. Auflage 2014
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-39817-9
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Schofield Mathematical Methods in Economics and Social Choice

    Softcover Nachdruck of the original 2. Auflage 2014
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-662-49972-6
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Rasmussen Production Economics

    The Basic Theory of Production Optimisation
    2. Auflage 2013
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-43936-0
    Medium: Buch
    69,54 € (inkl. MwSt.)
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    Rasmussen Production Economics

    The Basic Theory of Production Optimisation
    2. Auflage 2013
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-30199-5
    Medium: Buch
    96,29 € (inkl. MwSt.)
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    Gleißner / Eichhorn Mathematics and Methodology for Economics

    Applications, Problems and Solutions
    1. Auflage 2016
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-23352-9
    Medium: Buch
    128,39 € (inkl. MwSt.)
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    Eisen / Zweifel Insurance Economics

    2012
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-43922-3
    Medium: Buch
    69,54 € (inkl. MwSt.)
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    Gleißner / Eichhorn Mathematics and Methodology for Economics

    Applications, Problems and Solutions
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2016
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-79472-3
    Medium: Buch
    90,94 € (inkl. MwSt.)
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    Rieger / Hens Solutions to Financial Economics

    Exercises on Classical and Behavioral Finance
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-662-59887-0
    Medium: Buch
    58,84 € (inkl. MwSt.)
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    Kleinaltenkamp / Geiger / Plinke Business Relationship Management and Marketing

    Mastering Business Markets
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2015
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-662-51379-8
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Kleinaltenkamp / Geiger / Plinke Business Project Management and Marketing

    Mastering Business Markets
    1. Auflage 2016
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-662-48506-4
    Medium: Buch
    96,29 € (inkl. MwSt.)
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    Evstigneev / Schenk-Hoppé / Hens Mathematical Financial Economics

    A Basic Introduction
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2015
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-36249-6
    Medium: Buch
    80,24 € (inkl. MwSt.)
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    Kleinaltenkamp / Geiger / Plinke Business Project Management and Marketing

    Mastering Business Markets
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2016
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-662-56930-6
    Medium: Buch
    96,29 € (inkl. MwSt.)
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    Evstigneev / Schenk-Hoppé / Hens Mathematical Financial Economics

    A Basic Introduction
    2015
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-16570-7
    Medium: Buch
    85,59 € (inkl. MwSt.)
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    Kleinaltenkamp / Geiger / Plinke Business Relationship Management and Marketing

    Mastering Business Markets
    2015
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-662-43855-8
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Wirtz Digital Business and Electronic Commerce

    Strategy, Business Models and Technology
    2021
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-63484-1
    Medium: Buch
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    Wirtz Digital Business and Electronic Commerce

    Strategy, Business Models and Technology
    2. Auflage 2024
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-50288-0
    Medium: Buch
    160,49 € (inkl. MwSt.)
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    Choi / Fatehi International Business Management

    Succeeding in a Culturally Diverse World
    Third Auflage 2025
    Verlag: Springer Nature Switzerland
    ISBN: 978-3-031-83294-9
    Medium: Buch
    149,79 € (inkl. MwSt.)
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    Reboud / Mazzarol Small Business Management

    Theory and Practice
    Fourth Auflage 2020
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-13-9508-6
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Choi / Fatehi International Business Management

    Succeeding in a Culturally Diverse World
    2. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-96621-2
    Medium: Buch
    117,69 € (inkl. MwSt.)
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    Reboud / Mazzarol Small Business Management

    Theory and Practice
    Fourth Auflage 2020
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-13-9511-6
    Medium: Buch
    69,54 € (inkl. MwSt.)
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    Kleinaltenkamp / Geiger / Plinke Fundamentals of Business-to-Business Marketing

    Mastering Business Markets
    2015
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-12462-9
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Kleinaltenkamp / Geiger / Plinke Fundamentals of Business-to-Business Marketing

    Mastering Business Markets
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2015
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-38521-1
    Medium: Buch
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