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Wirtschaftswissenschaften

6  Treffer  für „Handley, Ann“


    Handley Everybody Writes

    Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content
    1. Auflage 2014
    Verlag: Wiley
    ISBN: 978-1-118-90555-5
    Medium: Buch
    26,90 € (inkl. MwSt.)
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    Handley Everybody Writes

    Your New and Improved Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content
    2. Auflage 2022
    Verlag: Wiley John + Sons
    ISBN: 978-1-119-85416-6
    Medium: Buch
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    GET SCRAPPY 5D

    Erscheinungsjahr 2017
    Verlag: GILDAN MEDIA
    ISBN: 978-1-4690-6586-1
    Medium: Sonstiges
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    GET SCRAPPY 5D

    Erscheinungsjahr 2017
    Verlag: GILDAN MEDIA
    ISBN: 978-1-4690-6585-4
    Medium: Sonstiges
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    Handley / Chapman Content Rules

    How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business
    Revised and Updated Auflage
    Verlag: Wiley
    ISBN: 978-1-118-23260-6
    Medium: Buch
    20,90 € (inkl. MwSt.)
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    Chapman / Handley Content marketing. Fare business con i contenuti per il web

    Erscheinungsjahr 2012
    Verlag: Hoepli
    ISBN: 978-88-203-4859-5
    Medium: Buch
    31,75 € (inkl. MwSt.)
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