Buch, Englisch, 144 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 234 g
Buch, Englisch, 144 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 234 g
ISBN: 978-1-915713-45-2
Verlag: Routledge
Developing and honing effective listening skills for trainee, new and existing police officers at all levels.
Learning how to be an effective listener is one of the most vital communication skills for successful policing. Drawing on the author’s vast experience as a specialist frontline police officer, this book is informal and easy-to-understand, with a sprinkle of humour, making it highly readable and accessible. It introduces an effective, tried and tested model to guide difficult conversations and covers a range of key topics of relevance to operational policing, including issues connected with diversity and with suicide. Supported by academic research, including counselling theory, it provides real-life examples to demonstrate how the tools work in practice, and questions and exercises to encourage personal reflection.
Zielgruppe
Professional Practice & Development
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Medizinische Fachgebiete Psychiatrie, Sozialpsychiatrie, Suchttherapie
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Medizin, Gesundheitswesen Präventivmedizin, Gesundheitsförderung, Medizinisches Screening
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziale Arbeit/Sozialpädagogik Community Care, Bildung, Freizeit, Freiwilligenarbeit
- Rechtswissenschaften Öffentliches Recht Verwaltungsrecht Verwaltungspraxis Polizei
- Rechtswissenschaften Strafrecht Strafverfahrens- und -prozessrecht, Strafverteidigung und Opferschutz
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Regierungspolitik Innen-, Bildungs- und Bevölkerungspolitik
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Medizin, Gesundheitswesen Public Health, Gesundheitsmanagement, Gesundheitsökonomie, Gesundheitspolitik
Weitere Infos & Material
Introduction Chapter 1: Stop Chapter 2: Introduce yourself Chapter 3: Make it possible to listen Chapter 4: Purpose Chapter 5: Listen Chapter 6: Empathise Chapter 7: Listening to save someones life Chapter 8: Listening to save a police officer’s life Chapter 9: Listening during protests Chapter 10: Things I have learnt Chapter 11: Things I wish I had known Chapter 12: Treat everybody the same? Chapter 13: Yeah, but what do I say? References and further resources Index