Fallahchay | Data Science for Business and Decision Making: An Introductory Text for Students and Practitioners | Buch | 978-1-77407-621-7 | www.sack.de

Buch, Englisch, 277 Seiten, Hardback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm

Fallahchay

Data Science for Business and Decision Making: An Introductory Text for Students and Practitioners


Erscheinungsjahr 2020
ISBN: 978-1-77407-621-7
Verlag: Arcler Press

Buch, Englisch, 277 Seiten, Hardback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm

ISBN: 978-1-77407-621-7
Verlag: Arcler Press


This book explores the principles underpinning data science. It considers the how and why of modern data science. The book goes further than existing books by applying data to decision making. Not only is the book useful for undergraduates, but it can also help business owners in improving their decision making. Using real life examples, this book explores the possibilities and limitations of an information-based decision making framework.

Fallahchay Data Science for Business and Decision Making: An Introductory Text for Students and Practitioners jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.