Buch, Englisch, 248 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 564 g
Using Brand Journalism to Create Compelling and Authentic Storytelling
Buch, Englisch, 248 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 564 g
ISBN: 978-1-78966-099-9
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikationsmanagement, Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
Weitere Infos & Material
- Chapter - 01: Why use brand journalism as part of your content marketing mix?;
- Chapter - 02: A newsroom approach – defining brand journalism for the B2B marketer;
- Chapter - 03: Building your storytelling strategy;
- Chapter - 04: Finding the narrative – telling the stories that matter;
- Chapter - 05: Story mining – uncovering your powerful brand journalism;
- Chapter - 06: Choosing your format – audience needs and the power of text;
- Chapter - 07: Choosing your format – developing visual, video and audio content;
- Chapter - 08: Content hubs – finding a home for your stories;
- Chapter - 09: Distribution and amplification – growing loyal audiences;
- Chapter - 10: Thought leadership – insight from your people;
- Chapter - 11: Measuring impact – building a metrics framework;
- Chapter - 12: Bringing your newsroom to life;