Flores-Koulish | Teacher Education for Critical Consumption of Mass Media and Popular Culture | Buch | 978-0-415-65219-3 | sack.de

Buch, Englisch, 162 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 245 g

Reihe: RoutledgeFalmer Studies in Higher Education

Flores-Koulish

Teacher Education for Critical Consumption of Mass Media and Popular Culture


1. Auflage 2013
ISBN: 978-0-415-65219-3
Verlag: Routledge

Buch, Englisch, 162 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 245 g

Reihe: RoutledgeFalmer Studies in Higher Education

ISBN: 978-0-415-65219-3
Verlag: Routledge


The study develops a baseline of knowledge to encourage the inclusion of media literacy education in teacher education.

Flores-Koulish Teacher Education for Critical Consumption of Mass Media and Popular Culture jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Chapter One: Why Must Teacher Education Care about the Media? Chapter Two: Setting the Context Chapter Three: Design of the Study Chapter Four: The Participants and Our Discussions: An In-Depth Portrait Chapter Five: Preservice Teachers and Media/Popular Culture Chapter Six: Preservice Teachers' Knowledge and Teaching of Media Literacy Chapter Seven: Media Literacy and Preservice Elementary Education Teachers: Implications for Policy, Practice, and Research Appendices Notes References Index


Stephanie A. Flores-Koulish



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.