Fraser / Honeyford | Children, Parents and Teachers Enjoying Numeracy | Buch | 978-1-85346-639-7 | www.sack.de

Buch, Englisch, 144 Seiten, Format (B × H): 189 mm x 246 mm, Gewicht: 294 g

Fraser / Honeyford

Children, Parents and Teachers Enjoying Numeracy

Numeracy Hour Success Through Collaboration
1. Auflage 2000
ISBN: 978-1-85346-639-7
Verlag: Routledge

Numeracy Hour Success Through Collaboration

Buch, Englisch, 144 Seiten, Format (B × H): 189 mm x 246 mm, Gewicht: 294 g

ISBN: 978-1-85346-639-7
Verlag: Routledge


Written for teachers, maths coordinators and parents, this practical text: shows how best to approach written and mental maths work; illustrates the value of maths investigations; outlines the benefits of non-standard methods of calculations; and addresses the role of ICT and numeracy.

Fraser / Honeyford Children, Parents and Teachers Enjoying Numeracy jetzt bestellen!

Zielgruppe


Professional Practice & Development

Weitere Infos & Material


Chapter 1 Background to the National Numeracy Strategy; Chapter 2 What is Mental Maths?; Chapter 3 Teaching Mental Maths; Chapter 4 The ‘new’ written methods; Chapter 5 Information and communications technology and numeracy; Chapter 6 Mathematics investigations; Chapter 7 Dealing with ‘sum stress’; Chapter 8 Developing home–school links;


Authored by Fraser, Hamish; Honeyford, Gareth



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.