Buch, Englisch, 448 Seiten, Format (B × H): 189 mm x 236 mm, Gewicht: 1181 g
Design Provocations for Innovation
Buch, Englisch, 448 Seiten, Format (B × H): 189 mm x 236 mm, Gewicht: 1181 g
ISBN: 978-0-12-803086-8
Verlag: Elsevier Science
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Design Interface Design, Interaktionsdesign, Application Design
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Software Engineering Agile Softwareentwicklung
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Mensch-Maschine-Interaktion User Interface Design & Benutzerfreundlichkeit
Weitere Infos & Material
Part 1: Context1. Introducing Presumptive Design2. Design Thinking3. PrD and an Agile Way of Business
Part 2: Principles & Risks4. Design to Fail5. Create, Discover, Analyze6. Make Assumptions Explicit7. Iterate, Iterate, Iterate!8. The Faster We Go, The Sooner We Know9. The Perils of PrD10. Lack of Diversity11. Believing Our Own Stories12. Unclear Objectives13. Losing Our Audience
Part 3: How-To Manual and Recipes14. Master Facilitation15. The Creation Session16. The Engagement Session
Appendix A: The CasesAppendix B: The Art of Box Breaking