Buch, Englisch, 144 Seiten, Hardback, Format (B × H): 157 mm x 231 mm, Gewicht: 340 g
Reihe: Language and Literacy Series
Inclusive Teaching in the Linguistically Diverse Classroom
Buch, Englisch, 144 Seiten, Hardback, Format (B × H): 157 mm x 231 mm, Gewicht: 340 g
Reihe: Language and Literacy Series
ISBN: 978-0-8077-6113-7
Verlag: Teachers College Press
This book presents a thorough examination of the development, evolution, and current realities of educating emergent bilinguals in U.S. classrooms. The text begins by showing how the authors evolved from monolingual language educators to translanguaging educators and ends with concrete takeaways for successfully using an inclusive translanguaging approach in different education settings.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Teildisziplinen der Pädagogik Multikulturelle Pädagogik, Friedenserziehung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
- Sozialwissenschaften Pädagogik Teildisziplinen der Pädagogik Erwachsenenbildung, lebenslanges Lernen
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Literatur, Deutsch, Fremdsprachen (Unterricht & Didaktik)