Buch, Englisch, 127 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 212 g
The Nordic Approach
Buch, Englisch, 127 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 212 g
ISBN: 978-3-030-08968-9
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Mergers & Acquisitions (M&A), Übernahmen & Buy-outs
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Personalwesen, Human Resource Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Projektmanagement
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
Weitere Infos & Material
1. A New Research Agenda for Managing Socio-Cultural Integration; Mélanie E. Hassett and Niina Nummela.- 2. The Triggers and Types of Emotions Emerging in M&As; Riikka Harikkala-Laihinen.- 3. Relational Identity Construction in the Merger of Equals; Johanna Raitis & Riikka Harikkala-Laihinen.- 4. Leading M&As in a Middle Managerial Role: A Balancing Act; Satu Teerikangas, University of Turku & Gustavo Birollo, University of Laval Quebec.- 5. A Long-term Perspective on Integration: The Case of a Serial Acquirer and Fundamental Human Values; Johanna Raitis.- 6. Conclusions: How to Achieve Socio-cultural Integration; Melanie Hassett & Niina Nummela.