Buch, Englisch, 242 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 374 g
Buch, Englisch, 242 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 374 g
ISBN: 978-0-7494-2889-1
Verlag: Routledge
This text investigates UK policy issues and strategies in an international context, highlighting the importance of educational exclusion and disaffection on the international agenda. The authors examine the problems and key areas of policy development for education.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Schulleitung, Schulentwicklung
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Regierungspolitik Umwelt- und Gesundheitspolitik
- Geowissenschaften Umweltwissenschaften Umweltpolitik, Umweltprotokoll
- Sozialwissenschaften Pädagogik Teildisziplinen der Pädagogik Sonderpädagogik, Heilpädagogik
Weitere Infos & Material
The new national policy context; European perspectives on education, exclusion and disaffection; improving schools - increasing inequality; health, housing and education; race and exclusion; gender and exclusion; social justice, citizenship, refugees and inclusion; inclusion and special needs; widening participation; curriculum and qualifications reform from 14+; employability, key skills and work-based route; strategies for access to higher education; funding education inclusion; multi-agency approaches for youth at risk; towards a conceptual and strategic framework for social and educational inclusion.