Howell / Scales | Christian Faith and University Life | Buch | 978-3-319-87151-6 | www.sack.de

Buch, Englisch, 285 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 3999 g

Howell / Scales

Christian Faith and University Life

Stewards of the Academy
Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2018
ISBN: 978-3-319-87151-6
Verlag: Springer International Publishing

Stewards of the Academy

Buch, Englisch, 285 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 3999 g

ISBN: 978-3-319-87151-6
Verlag: Springer International Publishing


This book provides new insights on the unique role of doctoral students and new faculty as they join other stewards of the academy working within Christian higher education. Weaving together a variety of voices—graduate students, pastors, and seasoned scholars—the book examines the Christian university’s relationship to the Church and how faith and stewardshipcan guide the pursuit of teaching and scholarship. 

Howell / Scales Christian Faith and University Life jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research

Weitere Infos & Material


Chapter 1. Stewardship Reconsidered: Academic Work and the Faithful Christian.- Chapter 2. Responding to a Summons: A.J. Conyers and the Academic Vocation.- Chapter 3. Embracing Wisdom.- Chapter 4. “Vocation is Something that Happens to You”: Freedom, Calling, and Christian Education.- Chapter 5. Putting Down Roots: Why Universities Need Gardens.- Chapter 6. “Expound this Love”: Naming Your Heart in the Classroom.- Chapter 7. Christian Teachers Integrating their Faith Traditions: A Taxonomy of Practical Methods.- Chapter 8. A “Radical” Approach to Education: Teaching as though the Church Still Matters.- Chapter 9. Intellectual Humility & Higher Education.- Chapter 10. Pedagogical Practices: Lessons from Augustine of Hippo.- Chapter 11. Finding God in All Things: On Re-imagining the University.- Chapter 12. The Mind is its Own Place: Gnosticism and Why Scholars Need the Church.- Chapter 13. Cultivating Intellects in a Democracy: Privilege, Education, and John Henry Newman’s The Idea of a University.- Chapter 14. Pragmatic Pluralism and the American University's Loss of Soul.  


T. Laine Scales is Professor of Higher Education and Associate Dean for Graduate Studies and Professional Development at Baylor University, USA.
Jennifer L. Howell is a PhD student in Religion at Baylor University, USA.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.