Buch, Englisch, 150 Seiten, Format (B × H): 145 mm x 218 mm, Gewicht: 340 g
ISBN: 978-1-137-49230-2
Verlag: Palgrave MacMillan Us
Radical Decision Making offers a controversial new framework to the conventional strategic change management conversation. While many approaches provide a discussion on a singular level, Dr. Hruška blends theory and research of decision making and social interaction to develop a consistent framework of strategic change.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Entscheidungsfindung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensforschung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
Weitere Infos & Material
Contents Introduction 1. The Radical Decision 2. Leading Complex Organizations 3. Building Mental Models for Effective Leadership 4. Driving Radical Change 5. The Loadstar 6. Taking a Radical Decision 7. Rhetoric of Radical Change