A Supply Chain Approach
Buch, Englisch, 262 Seiten, Format (B × H): 178 mm x 254 mm, Gewicht: 547 g
ISBN: 978-1-4613-4758-3
Verlag: Springer US
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensforschung
- Technische Wissenschaften Maschinenbau | Werkstoffkunde Maschinenbau
- Technische Wissenschaften Maschinenbau | Werkstoffkunde Produktionstechnik Fertigungstechnik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Entscheidungsfindung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
Weitere Infos & Material
Section 1: concepts and state of research in mass Customization.- Managing Logistics for Mass Customization: The New Production Frontier.- Categorization of Mass Customziation Research.- Section 2: Problem Solving Frameworks, Models, And Memooologies.- Mass Customization: Framework and memodowgies.- Wgistics and Supply Chain Management for Mass Customization.- Section 3: Supportive Techniques and Technologies for Enabling Mass customization.- A Decomposition methodology for uncoupled Modular produce design.- Integrated Produce Design and Development in Collaborative environment.- Collaborative Manufacturing for Mass Customization.- Simulation Modeling Using Agents for Mass Customization.- Knowledge Management for Consumer-Focused Produce Design.- Section 4: Future Research Agenda.- Future Direction on Mass Customization Research and Practices: A Research Agenda.