Krämer | Bundling telecommunications services : competitive strategies for converging markets. | Buch | 978-3-86644-377-8 | sack.de

Buch, Deutsch, Englisch, Band 10, 189 Seiten, PB, Format (B × H): 170 mm x 240 mm, Gewicht: 394 g

Reihe: Studies on eOrganisation and Market Engineering

Krämer

Bundling telecommunications services : competitive strategies for converging markets.


Erscheinungsjahr 2014
ISBN: 978-3-86644-377-8
Verlag: Karlsruher Institut für Technologie

Buch, Deutsch, Englisch, Band 10, 189 Seiten, PB, Format (B × H): 170 mm x 240 mm, Gewicht: 394 g

Reihe: Studies on eOrganisation and Market Engineering

ISBN: 978-3-86644-377-8
Verlag: Karlsruher Institut für Technologie


With the advent of digital convergence, incumbent telephone and cable companies have begun to offer their services, such as voice telephony, Internet and TV in so-called triple play packages. While carefully recognizing the technological, legal and economic framework of the fixed-line telecommunications industry, this book investigates whether bundling is indeed a profitable pricing strategy for the firms and if it can possibly facilitate the leverage of market power into neighboring markets.

Krämer Bundling telecommunications services : competitive strategies for converging markets. jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.