E-Book, Englisch, 256 Seiten
Landa / Braun Shareworthy
1. Auflage 2024
ISBN: 978-0-231-55734-4
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: 6 - ePub Watermark
Advertising That Creates Powerful Connections Through Storytelling
E-Book, Englisch, 256 Seiten
ISBN: 978-0-231-55734-4
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: 6 - ePub Watermark
Combining practitioner and academic perspectives, Robin Landa and Greg Braun offer a roadmap for conceiving and developing creative advertising campaigns that are responsible and inclusive—and that audiences enthusiastically share.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Design Typographie, Illustrationskunst, Werbegraphik
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Verhaltensökonomik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Werbung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
Weitere Infos & Material
Foreword, by David Lubars, chairman and chief creative officer, BBDO
Acknowledgments
Introduction
1. Why Should a Brand Tell a Story?
2. It’s Not About the Brand—It’s About the Audience
3. Well, It Is About the Brand, Too
4. Can You Feel It? Brand Affinity
5. Beginning, Middle, and End (Or Not)
6. The North Star
7. Brand as Activist: Diversity, Equity, and Inclusion
8. What’s the Next Story? How to Tell a Story Without a Playbook
Notes
Index