Buch, Englisch, Band 18, 285 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 464 g
Implications for Science and Mathematics Instruction
Buch, Englisch, Band 18, 285 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 464 g
Reihe: Contemporary Trends and Issues in Science Education
ISBN: 978-90-481-6247-5
Verlag: Springer Netherlands
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Naturwissenschaften, Mathematik (Unterricht & Didaktik)
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Kognitionspsychologie Lernen
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Neurowissenschaften, Kognitionswissenschaft
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Biologische Psychologie, Neuropsychologie
Weitere Infos & Material
How do People Learn?.- The Neurological Basis of Self-Regulation.- Brain Maturation, Intellectual Development and Descriptive Concept Construction.- Brain Maturation, Intellectual Development and Theoretical Concept Construction.- Creative Thinking, Analogy and a Neural Model of Analogical Reasoning.- The Role Analogies and Reasoning Skill in Theoretical Concept Construction and Change.- Intellectual Development During the College Years: Is There a Fifth Stage?.- What Kinds of Scientific Concepts Exist?.- Psychological and Neurological Models of Scientific Discovery.- Rejecting Nature of Science Misconceptions by Preservice Teachers.- Implications for the Nature of Knowledge and Instruction.